Sexy Pink Heart

Sunday, September 4, 2011

7 Syawal kembali bekerja...

Assalamualaikum....

Salam lebaran buat semua...dah 7 syawal kita meraikannya...Alhamdulillah masih diberi nafas untuk menikmati semuanya...

Alhamdulillah tahun ni genap 29tahun aku meraikan lebaran bersama keluarga tercinta. Dan genap 2 tahun aku beraya bersama suami yang tersayang. Tahun lepas aku xdapat menjalani ibadah puasa bersama2 suami sepenuhnya. Tapi alhamdulillah tahun ni aku sempurna menjalani ibadah bulan ramadan bersama suami tersayang dan dapat menyediakan hidangan sahur serta berbuka...walaupun adakalanya ikan goreng...hehe...abang ok je kan...>_<

Tahun ni aku beraya di uma mak dulu n raya ke3 baru balik ke uma mertua...jd sempat la aku wat kuih kat uma mak... Biskut badam n Biskut sarang semut...tp kedua2nya x banyak aku buat...cukup la sebalang je... biskut badam aku buat menyelerakan...ada yg aku je mkn ni nnt...cuma biskut sarang semut je yg termanis sikit...ni gara2 scale yg sudah mula nk rosak...pantang terlanggar sikit bacaan dia lari...huhu...apepun, aku tetap puas hati...

malam raya tu date kelahiran aku dan genap 29 tahun aku bernyawa...huhu...thanks for my hubby kerana sentiasa ada d cc...i love u very much...buat sahabat sejatiku dunia akhirat, Ayu n Lin....thanks for the wish...doakan kite dapat bb secepat mungkin yer...hehe...adanya korang buat hati ni tenang n gembira..thanks for being my lovely friend....

hari ni 1st day bekerja after cuti raya selama seminggu...tapi mood untuk kerja masih x muncul2 lagi...baru semalam aku bersuara dengan hubby ku..."abang, malas la nk keje...". hubby aku boleh senyum jer...ala sebenarnye dia pun malas nk keje...hehe...aku baru 8thn keje tp rasa mcm da nk pencen pulak...tp nk pencen kna tggu 28 thn lagi...whoa...sama umur plak ngan aku...lamenyer.....

erm, da setahun 4 bulan aku kawen bersama hubby tercinta aku da mula sunyi...lebey2 lagi bila adik ipar yg baru kawen 3bln lalu disahkan hamil...erm, Ya Allah hanya kau yg mengerti apa yg aku rasakan..airmata ini bukanlah rekaan semata2...tp hati ini terlalu lemah untuk mengharungi ujianMu ini...hati aku sayu n sedey bila perihal bb dibicarakan...mereka gelak n tersenyum gembira sedangkan hatiku berkocak menahan esak tangis...padaMu jua aku memohon dan meminta agar diberi kekuatan dan ketabahan hati....siapa yg mengerti? xde siapa yg mengerti...jd aku jugalah yg harus pandai keluar dari situasi itu untuk mencari kekuatan....bukan aku tak suke org lain mengandung tapi dalam hati ini hanya Allah yg tahu ape yg aku rasa.....semuanya x dpt diluah dengan kata2...tp jauh di sudut hati ini aku percaya rezeki aku dan suami tetap ada cuma masa nye belum tiba...kerana aku pasti Allah sedang merancangkan sesuatu yg terbaik untukku...aku menanam azam untuk melahirkan bb kembar...moga doaku dimakbulkan dan diperkenankan Allah...

hurm....9-11 sept ni ada pulak kursus team building...kat sg buloh, selangor plak tu...aduhaiii...da la dlm mood raye...en abg tersayang pulak tu nk g anta adik ke UTEM....berjauhan la dengan en abg...xpelah...aku pun belum cukup 10 hari berkursus....

oklah, sambung cite nnt k....wassalam...

No comments:

Post a Comment