Sexy Pink Heart

Wednesday, December 28, 2011

rasa x sedap badan...

sakit tekak...sakit badan...selesema...da beberapa kali bersin...

adakah ini gara2 berhujan tatkala majlis nikah n mlm berinai adik aku 24 dis lalu...erm, rasanya baru bbrp mg lpas baik demam...ini suda ada petanda mau demam lagi...kenapa la antibodi ni jd makin x kuat sekarang...lebih2 lagi bila da duk dekat dgn en hubby...dalam tempoh 7 bulan, lebih 5x da aku demam...huhu...bukan nk bermanje tp sungguh ni...

xtau la kenape bila penat sgt or letih sgt pun boleh demam...sekuat daya da aku tahan tp kalau sampai da tak tahan sgt, klinik la jawabnye....

mmmm, sem baru da nk bermula. rasa xcited juga nk mengajar utk sem dpn ni. aku da mula rasa suka plak ngan subject yg aku ajar ni. tp cuma ada satu bab je yg aku lom xpert. huhu...sistem penghawa dingin...alahai...aku bukan org maintenance building n bukan jgk org mech eng...tp civil eng kan...xpe, azam baru aku, aku akan perbaiki semua kelemahan yg ada n memantapkan lagi tanggungjawab aku sebagai penjawat awam...yeahh....hehe...semangat n semangat....

dalam rasa mcm nk demam ni pun aku rasa hepy...hrap2 kegembiraan ni akan berlanjutan n membuahkan rahmat yg tdk terhingga...mudah2n...Ya Allah, Kau lah penentu segalanya...xleh over confident. mmm...bln 2 majlis adik lelaki aku akan dibuat belah lelaki...aku diberi tanggungjawab menghias pelamin n b.tidur...(aku n en hubby)...mana taknye...kami wat sambut menantu biasa2 je...xde tempah pelamin....hehe...xcited la pulak...byk idea nk wat tp br imaginasi kosong lg....

ok la...len kali la sambung tulis blog...pale suda manyak sakit wooo...
tata titi tutu...

No comments:

Post a Comment